MÓDSZERTANI HÁTTÉR

Hogy miért éppen CORE? Joggal kérdezhetitek! Hiszen sokan nem is ismerik a szót, de ha mégis, akkor nem tudják mit jelent.


A CORE angol szó. Magot, valaminek a velejét, legjavát, központját jelenti. Anatómiai szempontból a CORE szóval bizonyos izomcsoportokat illetünk. A CORE-izmok tulajdonképpen a hasüreget, mint központot körülvevő izmok: a ferde-, haránt és egyenes hasizmok, a hátizmok, és a farizmok.

A hétköznapi mozgásformákat ezek az izomcsoportok nagymértékben befolyásolják, ill. létre hozzák. A stabilitást adják a testnek, olyan helyetekben ahol a törzs esetleg az egyetlen biztos pont. Mozgó járművön, séta közben, valaminek a felemelése, ill. arrébb rakása közben. Ezeknek az izmoknak, ahogy legtöbbjüknek van tartó és mozgató funkciójuk. Felváltva használjuk őket, de nekünk ezt nem kell irányítani, ideális esetben az agyunk elvégzi helyettünk. Persze ez csak akkor igaz, ha előtte az ideg-izom kapcsolat kiépült, és persze, ha van mit használni! :-)


A mindennapi élet során a legnagyobb problémát az szokta jelenteni, amikor a saját testünket kell megtartani, pld. kocsiba behajlás, szennyeskosár felemelése a földről, gyermek ki- és berakása a kiságyba. Egyszerűnek tűnő mozdulatok, de a végén nem egyszer ott van a felkiáltás: ,,Kiakadt a derekam!’’ vagy ,,Leszakad a derekam!!!!! ’’

 

Ez pont azt jelenti, hogy nem tudjuk megtartani a saját törzsünket, hiába bírná el a karunk a terhet. 
Tehát a CORE izmok megerősítésével élhetőbb hétköznapokat és aktívabb életet kapunk, nem beszélve az extrém kihívásokról, amiről addig csak álmodhattunk.

A CORE Fitness fő profilja a funkcionális Cross Training, csoportos és személyi edzés. Ezen kívül TRX, Spinracing és alakformáló órákkal egészítik ki a Totalbody Cross Training órákat. 

Amit nálunk NEM kapsz meg: gyors, könnyű izomgyarapodás, hipertrófia.

 

Dolgozni, izzadni, lihegni fogsz, de garantáljuk, hogy a végén jól fogod magad érezni a saját bőrödben, és az elvégzett munkával arányos izomfejlődést fogsz tapasztalni. Ezáltal a tested is átalakul, amihez megfelelő étrend kialakításával tudunk további segítséget nyújtani. 

Fejlesztjük az állóképességedet, a gyorsaságodat, robbanékonyságodat, koordinációdat és izomerődet. Majdnem minden gyakorlatnál a teljes testet használjuk, ellentétben egy izolált izommunkát előtérbe helyező hagyományos testépítő súlyzós edzéssel. 

Akár valamilyen megmérettetésre készülsz, vagy a saját képességeid valamelyikének fejlesztése a cél vagy ,,csak’’ szeretnél jól kinézni valódi izmokkal, ill. zsírt égetni, akkor keress fel minket, szeretettel várunk!

.